Acasă Actualitate Ce spun doi profesori americani despre Omicron: „A pus cu adevărat educația...

Ce spun doi profesori americani despre Omicron: „A pus cu adevărat educația în genunchi”

Un profesor american de limba engleză și științe sociale, care lucrează la liceul Luther Burbank din Sacramento, California, arată că noua tulpină Omicron a îngenucheat de fapt școlile. Larry Ferlazzo este și editorialist pentru Education Week unde se întreabă cum pot profesorii să susțină moralul elevilor în fața Omicron.

„Ce faci – sau încerci să faci – pentru a susține orice impuls către învățare căpătat înainte de vacanța de iarnă?”, se întreabă Larry Ferlazzo.

Pentru această întrebare Larry Ferlazzo i-a chestionat pe alți doi profesori: Tairen McCollister și Alice Mercer.

Tairen McCollister este o profesoară care a predat la toate clasele, inclusiv în învățământul superior. În prezent, ea este în al 14-lea an de predare ca profesor de engleză la liceu și profesor asociat la universitate.

„Omicron a îngenunchiat cu adevărat educația. Este un anotimp al lipsurilor. Este o lipsă de proactivitate, o lipsă de considerație, o lipsă de consistență, precum și o lipsă de responsabilitate. Elevii sunt obosiți. Sunt extenuați”, constată profesoara. Au nevoie, mai spune aceasta, și pe bună dreptate, nu se concentrează în totalitate pe educație.

„În încercarea de a oferi ceea ce elevii au nevoie, indiferent de circumstanțe, au nevoie pentru a învăța, am încercat să structurez, să ofer stabilitate și să permit un spațiu sigur pentru procesare și orientare în lumea în care ne aflăm. Curriculum, da, este necesar și trebuie urmat, dar dacă trebuie să facem schimbări în mijlocul orei, să închidem romanul pe care îl citim și să respirăm adânc pentru că energia din cameră este grea, o facem.

M-aș putea referi la neuroștiințe, la nevoile sistemului nervos și la impactul stresului asupra învățării, dar aș prefera să rămânem la discuția simplă: putem să fim doar atenți la nevoile elevilor noștri. Aceasta a fost lumina mea călăuzitoare prin această experiență. Acordați atenție energiei și spațiului, iar acesta vă va spune tot ce trebuie să știți despre de ce au nevoie elevii dvs. și despre cum este cel mai bine să procedați.

Din punct de vedere social și emoțional, studenții (și profesorii) nu o duc bine: cu toții sunt la cheremul oamenilor care iau decizii și care au puține cunoștințe despre cum vor evolua lucrurile. Moralul vine și pleacă. Pur și simplu am încercat să rămân sinceră cu elevii mei referitor la importanța de a rămâne prezent și atent. Exercițiile de conștientizare, pauzele muzicale din playlist-ul clasei noastre, petrecerile de dans improvizate, chiar și jocul spânzurătorii, toate par atât de simple, mai ales pentru liceeni, dar pot face minuni. Scopul meu, ca profesor al lor, a fost întotdeauna să predau dincolo de mediul școlar și să-i încurajez să privească dincolo de ei înșiși și de moment. Această pandemie mi-a permis cu adevărat să merg și mai mult pe această cale.

Alice Mercer este profesoară la clasa a IV-a la o școală elementară din Sacramento, California. Are un fiu de vârstă adultă cu dizabilități mintale și un soț cu o sănătate fragilă. ”Am fost întrebată ce fac pentru a susține moralul elevilor mei în fața Omicron. Am să încep prin a spune că deși toate ideile pe care le voi enumera sunt grozave, probabil că nu sunt și suficiente. Asta înseamnă că n-ar trebui să te deranjezi să încerci măcar să faci lucruri de acest fel? Nu, dar înseamnă că această pandemie macină condițiile în care muncim, indiferent cât de tare muncim, ca și condițiile de învățare ale elevilor. Încerc să-mi adaptez abordările atât în munca la clasă, cât și la situația mea personală pentru a limita daunele care sunt inevitabile.

Iată mai jos lucrurile pe care le fac la clasă:

  • Încerc să închei fiecare zi cu o reflecție zilnică.
  • Adaug mai multe informații pe Google Classroom pentru a explica temele și fac câteva videoclipuri și pentru asta.
  • Încerc să introduc câteva elemente noi și interesante. Am făcut o lecție de științe cu câteva activități distractive (compararea frunzelor, țelină cu apă colorată). Probabil că voi căuta să o conving pe sora mea să facă o lecție de artă prin Zoom săptămâna viitoare.
  • Pledez mereu pentru mai multe servicii de consiliere ori de câte ori pot. Pe site-ul școlii mele, nu există astfel de servicii. Pentru mine, aceasta este cea mai critică nevoie, dar și cea mai greu de îndeplinit. Oamenii vorbesc despre cât de dăunătoare a fost absența școlii, dar acest lucru nu a condus la furnizarea de servicii suficiente pentru a face față provocărilor. Aceasta este o problemă semnificativă.

Citiți și: Sorin Cîmpeanu: Unde este „tăierea” numărului de beneficiari ai burselor de merit?

Raed Arafat, despre lipsa testelor din școli: Doi furnizori au cerut un preț de 3 ori mai mare

Consiliul Elevilor, despre lipsa testele de salivă: Denotă o totală lipsă de mobilizare din partea autorităţilor

Ce s-a întâmplat cu testele elevilor | Explicațiile Departamentului pentru Situații de Urgență

Cîmpeanu: Pentru luni, școlile au numai jumătate din testele necesare

Cîmpeanu îi cere lui Arafat să trimită testele pe bază de salivă ambalate. Pentru săptămâna viitoare, testele sunt insuficiente

Cum au sosit testele în școli: În pungi și fără instrucțiuni și prospect

Ministrul Educației – anunț de ultimă oră despre testare VIDEO

Cîmpeanu: Testul pe bază de salivă va putea fi făcut și acasă, dacă școala decide așa

Ministerul Sănătății face noi precizări despre testarea elevilor: Legislația în vigoare nu exclude utilizarea acestor teste la domiciliu

Consiliul Elevilor critică instrucțiunile privind testarea pe bază de salivă

Contre între Educație și Sănătate pentru testarea elevilor | Cîmpeanu: Am cerut clarificări

Procedura pentru testarea în şcoli: Testele vor fi făcute de medici sau profesori luni şi joi

Ministerul Educației: A crescut numărul de școli care vor învăța față în față

Ministerul Sănătăţii, abilitat să elaboreze metodologia de administrare a testelor de salivă

Ce spune Sorin Ion, secretar de stat pentru preuniversitar, despre „încăpățânarea” ministerului de a păstra tezele

Radu Szekely, consilier Educaţie: Vor fi teste care să măsoare gradul de anxietate al copiilor

Cîmpeanu: Se închid și afterschool-urile care nu au 60% din angajați vaccinați

Maia Morgenstern critică decizia autorităţilor: „Cum să începi şcoala, iar testele peste o săptămână?

Testarea în școli: Profesorii vor avea un instructaj minim

Cîmpeanu: Propun ca în localitățile cu indicența mai mică de 3/1.000 școlile să fie deschise fizic

Lista școlilor și grădinițelor care încep cursurile în format fizic – județ cu județ

Sorin Cîmpeanu anunță controale în școlile unde a crescut brusc vaccinarea în ultima vreme

Sorin Cîmpeanu: Niciun elev care nu a susținut bacalaureatul să nu încerce să se substituie profesorilor

Raed Arafat: Profesorii vor administra testele pe bază de salivă

Document | Ce teze școlare vor susține elevii în acest an școlar

OFICIAL | Mediile se pot încheia cu două note. Ce se întâmplă cu corigențele

De luni, reîncepe programul Teleşcoala pe TVR 2

Situația ratei de vaccinare din școli pe fiecare județ

Ordinul cu noile scenarii pentru școli, în Monitorul Oficial

Document: Ce prevede ordinul cu scenariile școlilor

Sindicaliștii din Educație nu sunt de acord cu procentul de 60% vaccinați pentru deschiderea școlilor

Consiliul Elevilor: Vaccinarea angajaților nu e suficientă pentru deschiderea școlilor

Ce se întâmplă cu after-school-urile? Ping-pong între CNSU și Ministerul Educației

Cum arată Structura anului școlar 2021-2022, publicată în Monitorul Oficial

Cluj: Lista cu rata de vaccinare din fiecare școală

Document CNSU: Procentul de 60% vaccinați, criteriu pentru cursurile cu prezență fizică

Statistică: 1,8 milioane de elevi vor merge fizic la școală

Sorin Cîmpeanu: Începând de azi, rata de vaccinare va fi afișată pe site-ul inspectoratului VIDEO

Senatorul Ștefan Pălărie: Școlile să fie deschide în funcție de rata de vaccinare din localitate

Ministrul Educației a anunţat condiţiile pentru reluarea cursurilor de luni – 8 noiembrie

Concursul pentru directori: Un mare liceu din Iași nu a avut niciun candidat la funcția de director

Octavian Jurma despre criteriul cu 60% vaccinați: Au distrus din nou campania de vaccinare



Articolul precedentKlaus Iohannis: Elevii vor avea o „Săptămână Verde” din anul școlar 2022-2023
Articolul următorSorin Cîmpeanu: Numărul elevilor „de top” a crescut spectaculos în 2021, la școala online