Acasă Actualitate STUDIU| Elevii învață mai bine în clasă|Cursurile online creează o întârziere de...

STUDIU| Elevii învață mai bine în clasă|Cursurile online creează o întârziere de învățare de 3 luni

Învățarea online nu este la fel de eficientă ca cea de la clasă este concluzia unui sondaj la care au răspuns 2.500 de profesori din opt țări. Sondajul a fost făcut de compania McKinseycare și a fost realizat în octombrie / noiembrie 2020.

Sondajul a relevat că școala online creează o întârziere la învățare de cel puțin trei luni în comparație cu ce se întâmplă la clasă. Elevii din mediile sărace rămân în permanență în urmă. Numai 5 din 10 elevi au aceeași eficiență de învățare în mediul online.

Trecerea la învățarea la distanță a avut impact negativ și fost resimțit în toate țările chestionate, dar au existat diferențe în ceea ce privește progresul elevilor. În SUA, profesorii au spus că elevii au rămas în urmă cu 2,4 luni în privința etapelor de învățare așteptate în noiembrie. În Marea Britanie, elevii au rămas în urmă cu 2,8 luni.

Lucrurile au fost mai puțin sumbre în Australia, unde respondenții la sondajul McKinsey au declarat că au perceput o întârziere de învățare de 1,6 luni.

În școlile în care 80% dintre elevi provin din gospodării aflate sub pragul sărăciei, elevii au avut o întârziere la învățare de 2,5 luni. În schimb, în școlile unde 80% dintre elevi trăiesc peste pragul sărăciei, profesorii au raportat o pierdere de învățare de doar 1,6 luni.

Cercetarea arată că elevii mai înstăriți și cei care frecventează școlile private au fost mai predispuși să participe la lecții online și să-și finalizeze cursurile. Acest lucru se datorează probabil faptului că au echipamentele necesare acasă, cum ar fi calculatoare și acces la internet.

„Profesorii din școlile cu sărăcie ridicată au considerat că clasele virtuale sunt deosebit de ineficiente, întărind îngrijorarea că pandemia a exacerbat inegalitățile educaționale”, se arată în raport.

Studiul mai arată că majoritatea țărilor și-au suspendat evaluările și examenele obișnuite de la sfârșitul anului școlar trecut, iar unele au ales să renunțe la evaluările formative regulate, cum ar fi tezele, atunci când elevii s-au întors la curs. În privința materiilor de studiu, cercetarea arată că pierderile au fost mai mari la matematică decât la lectură. Însă, în mediile defavorizate, elevii au avut pierderi mari la toate disciplinele.

Citiți și: Gestul unui elev pentru profesorul lui de 77 de ani, care trăia într-o mașină: A strâns 27.000 de dolari

Înscriere clasa pregătitoare 2021-2022 – Calendarul complet pentru etapa I și etapa a II-a

Clasa pregătitoare 2021-2022: Care sunt criteriile pentru înscriere

CALENDARUL și metodologia înscrierii la clasa pregătitoare pentru 2021-2022

DOCUMENT Calendarul evaluărilor pentru clasele a II-a, a IV-a și a VI-a, în Monitorul Oficial

Cum a fost în anul de școală din pandemie

Cât va costa o oră de recuperare? Cîmpeanu: Vom avea 2,4 milioane de ore remediale

Orele de recuperare din Timişoara, suspendate pentru 14 zile

Cine se poate înscrie la orele de recuperare/ Dacă elevul lipsește, școlile nu mai primesc bani

DOCUMENT Profesorii vor face triajul elevilor/ Cine decide suspendarea cursurilor la gimnaziu și liceu

Medicul Mihai Craiu: Clasele trebuie aerisite frecvent

ORDIN Cui i se recomandă testarea antigen în școală

Cum se modifică scenariile pentru școli: Elevii din anii terminali vin la școală în scenariul roșu

Ce trebuie să știe profesorii despre vaccinurile AstraZeneca și Pfizer/Care sunt diferențele și reacțiile adverse

Articolul precedentGestul unui elev pentru profesorul lui de 77 de ani, care trăia într-o mașină: A strâns 27.000 de dolari
Articolul următorPREMIERĂ Filmul „colectiv”, nominalizat la două categorii la Oscar